Stackars mammas plutt

Igår när vi hade vart på kalas så åkte jag och barnen hem till mina föräldrar. Oliver fick bada och leka 😄han somnade i bilen på väg hem och jag lyfte över honom.. Inga problem, tyvärr vaknade han typ 2 timmar senare och hade jätte ont nån stans. Först trodde vi att de var magen men tror faktiskt att de va växtvärk eller nått sånt i benen. Han va jätte ledsen! Det gör så ont när man inte förstår vad de är som är fel och kan hjälpa dom. Tillslut somnade han och har sovit hela natten och är sig själv idag igen:-)

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på:-) jag kanske skulle träffa Carro så att hon får klippa mig:-D underbart! Annars så blir de nog inte så mkt, umgås med familjen och njuta av att vara lediga tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0