Läskigt

Jag är en person som är väldigt mörkrädd, det har blivit bättre men är fortfarande långt ifrån bra. De brukar inte vara så jobbigt när älsklingen är hemma för då känner jag mig mer säker och jag är inte själv.

Vi larmar alltid dörrar och fönster under natten. Men imorse så vaknade vi av att larmet gick! Stefan gick visserligen ut och kollade så att ingen va här och så men jag tyckte ändå att de kändes lite olustigt:( jag frågade Stefan om de kan fel larma och de sa han att de kunde de väl. Alltså händer de inte ofta. Han jobbar ju med de där så han vet ju;-)

Nu ligger jag och barnen kvar i sängen och Stefan ska när som helst åka till jobbet jag hör honom greja nere i köket. Planerna för idag blir väl troligtvis bara lugnt. Förutom om Gudrun skulle komma förbi sen. Är de bättre väder idag så kommer vi säkert att gå ut och leka en sväng :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0