Fredag

Äntligen är de fredag igen :-) älskar helger när hela familjen är samlad och vi har inga speciella planer för helgen men nått hittar vi säkert på att göra.

Idag ska jag och barnen åka till öppna förskolan tänkte jag så att Oliver får leka lite. Sen måste jag åka till lager 157 och byta ett par byxor som va för små.

Dessutom måste jag även förbi en sportaffär och köpa ullstrumpor och vantar till Oliver då han inte håller sig varm trotts dubbla vantar och raggsockor. Började med att kolla om de hjälpte med dubbla lager men tydligen inte!

Bjuder på en bild ifrån igår när Emilia drog Oliver i pulkan :-) så mysigt att se dom för dom har roligt ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0