Fan!'

Dammsugaren har gått sönder! Fy sjutton vilken tråkig utgift! Dessutom vill man ju inte köpa vilken skit heller som helst. Jag har haft en som jag har vart jätte nöjd med. Har haft den sen jag flyttade hemifrån. Och den har vart riktigt bra. Fick den av mamma och pappa i julklapp ett år:-) jaja vi får väl se vad man kan hitta för ngt.

Om en stund ska vi åka hem till mamma och pappa och äta mat :-) gött och bli bortskämd och få maten serverad. Är alltid så god mat där också. Tror att vi skulle få gryta! Mums!

Carro har precis åkt härifrån efter att ha klippt mig. Så skönt att bli av med endel och så känns de ju så mkt fräschare direkt:-)

Älsklingen och Oliver håller på att sota ur pannan och när dom har gjort de ska vi ut i snön en sväng igen innan vi åker hem till mamma och pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0