Lite av varje

Vi började dagen med att åka och spela innebandy. Stefan och några kompisar har hyrt en skola på söndagar i en timme så att barnen kan få springa av sig och leka :-) jätteroligt va de.

Sen åkte jag till gallerix och köpte saker till att göra dop inbjudningar, sen åkte vi hem och medans båda barnen sov så gjorde jag inbjudningarna klara. Alla förutom två av Stefans bröder, måste köpa så jag kan göra två till. Hade räknat fel:/

Sen åkte jag iväg och postade dom medan Stefan och Oliver gick till lekparken. När jag kom hem så lekte vi en stund tillsammans i lekparken och nu har jag parkerat mig i soffan:-) snart läggdags för Oliver och sen dröjer de nog inte länge förrän jag också lägger mig.

Imorrn ska jag iväg på spädbarnsmassage och farmor (Laila) kommer hit och är barnvakt till Oliver:) det är ju iofs bara på förmiddagen sen vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Är de fint väder så går vi nog ut och leker:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0