Jag vet!

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera nu men vi är fortfarande hemma och är sjuka. Och då finns de inte så mkt tid att sitta ner och blogga när man ska hålla koll på två barn hela tiden :P

Oliver har höstblåsor och jag och Stefan är förkylda. Eller ja, jag är mest hes och hostar och mår egentligen inte så dåligt men Stefan är lite sliten.

Vi har umgåtts lite med Mariell och barnen då dom har haft höstblåsor och därmed inte är rädda för att bli smittade. Jag hoppas för allas skull att han är pigg och frisk utan prickar på måndag. Då ska jag iväg på spädbarnsmassage igen och på tisdag ska Theo få sin första spruta! Usch va jag hatar de, tur att de går över fort.

Nu har jag precis vart iväg och storhandlat med Theo. Väldigt mkt lättare att handla med ett barn än med två! Så nu har vi mat så vi klarar oss ;-) dags att börja laga kvällens middag som blir nachos nu:) ska försöka bli bättre på att uppdatera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0