Examen

Igår var jag ju som sagt in till sjukhuset. Allt gick bara bra, fick träffa narkosläkaren och han frågade lite frågor om jag var frisk osv. Sen förklarade han även vad som kommer att ske när jag kommer till operation den 9:e:-) jag träffade även en läkare som berättade för mig att när man fyller på en epidural och därefter utför ett kejsarsnitt så är det tydligen ganska vanligt att man får ont. De som hände mig under Olivers förlossning. Denna gången kommer jag att få en spinalbedövning och de är väldigt sällsynt att man får ont av den. Det var väldigt skönt för mig att höra.

Efter att vi hade varit där åkte jag till Södertälje och firade med mins klasskompisar:-) tog ju examen idag.

Igår åt vi på hotellet och resten av tjejerna drack lite vin och så satt vi och snacka skit hela kvällen :-) idag skulle vi vara i skolan 10 och få betyg och examens bevis osv:-) sen gick vi iväg och åt lunch tillsammans och sen åkte jag hem. Har ganska nyss kommit hem och är helt slut. Känns verkligen att det inte är långt kvar :-) känns så himla konstigt att det bara är 2 veckor kvar sen är vi tvåbarnsföräldrar. Så sjukt spännande och så roligt :-D

Nu ska jag gå upp och lägga en väldigt trött Oliver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0