Väldigt lugn dag hemma för mig själv

Känner mig ganska trött och sliten idag även om jag inte har gjort nånting. Jag sitter fortfarande i mjukiskläder och har inte gjort alls mycket idag.. Har städat lite grann, har en tvättmaskin igång och en diskmaskin.. Tog mig en liten paus nu men tänkte väl fortsätta om en liten stund igen så att det inte bara blir halvdant..

Dom ringde från jobbet förut också och vi funderade lite på hur vi skulle lösa den kommande veckan eftersom jag kommer att vara 50% sjukskriven fram tills den 20/9. Jag kommer att jobba kortare pass men jag jobbar dom dagarna som jag skulle ha jobbat men jag jobbar typ bara 4 timmar om dagen så får vi väl se hur jag mår och vad som händer.. 

Måste börja fundera på vad jag ska laga för mat ikväll också. Alltid lika svårt.. Jag orkar ju inte åka iväg och handla så älsklingen får nog handla lite om vi behöver ngt vill säga.. Vet inte ens vad jag är sugen på..

Nej jag ska fixa klart med städningen och så sen ska jag nog lägga mig på soffan en stund...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0