Suck

Fick ytterligare papper från försäkringskassan igår att jag måste fylla i angående varför jag är sjuk och sånt. Så att jag ska få sjukpenning. Jag blir knäpp. Jag tycker att jag har skickat in tillräckligt ;)

Fick i alla fall hjälp av Lisa igen =) Hon är så snäll. Hon har ju gjort detta en gång och kan det mycket bättre än mig. Så nu ska bara det brevet på lådan så hoppas vi att dom inte ska krångla.

Nu håller jag på att laga lite mat. :) Måste vänta på att älsklingen kommer hem som har varit och handlat så att jag kan göra klart maten =) Vi har kört hem lite golv idag. Eller det var till och med JAG som körde med släp. Första gången jag gjorde det själv :) Men jag krockade inte med ngt i alla fall :) Och golvet är hemma och är helt haha :)

Va in till köpbarnvagn idag också och passade på att fråga när min vagn skulle komma :) Han trodde att den skulle komma i slutet på veckan för den tillverkades förra veckan :) Spännande.. Har ju egentligen ingen nytta av den än men det är skönt att ha den hemma och inte behöva oroa sig för de :)

Nu måste jag fortsätta med maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0