Städdag och förkylning

Igår var vi hemma hos Madde och Johan i stort sett hela dagen. Dom håller på och renoverar deras nya hus. Jag satt mest i soffan och kollade på och älsklingen hjälpte till att tapetsera. Jag var bara där och bidrog till att det inte var tyst under tiden dom arbetade i alla fall haha ;)

Jag har dragit på mig en förkylning men det kommer och går hela tiden så det känns inte som att jag blir av med den hur mkt jag än vilar..

Det har ju sett ut som ett bombnedslag här hemma alldeles förlänge nu. Min bror har ju äntligen flyttat nu och därmed hämtat endel av möblerna som stod här. Nu håller älsklingen på att möblera om lite så att det ser lite bättre ut i alla fall.

Jag känner mig ganska elak att jag inte hjälper älsklingen men jag får ju faktiskt inte bära tungt. Han vet nog att jag egentligen skulle hjälpa honom om jag fick.

Vi ska väl iväg och rösta snart antar jag och sen kommer det en och förhoppningsvis tar med sig en kattunge hem. Då har vi bara en kvar. Blocket annonsen ligger ju kvar men i värsta fall får vi behålla honom.

Måste äta ngt nu =) Bebis och jag är hungriga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0