Sovmorgon =)

Nu när jag har vart sjukskriven så har ju inte sovmorgon varit nått problem. Men jag har inte kunnat sova. Det är mer det som är problemet. Känner att magen är mer och mer ivägen och han vaknar lite när han känner för det och tycker att mamma inte ska sova.. Det är ju inte jätte lätt att sova om man har en liten som sparkar för fullt i magen. Men inatt har jag ändå sovit helt okej. Vaknat endel gånger men det är ju bara att vänja sig :P haha Vaknade inte för så länge sen, riktigt skönt.

Älsklingen är iväg och jobbar och jag sitter här som vanligt och nördar och läser lite bloggar och så =) Min kära pappa fyller år idag så han ringde och sa att han ville att vi skulle komma hem och äta lite vid 18-tiden=) Alltid gött att slippa laga mat själv =)

Jag orkar inte skriva mer nu men kanske skriver en uppdatering igen lite senare, vi får helt enkelt se vad som dagen har att bjuda på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0