Regn, regn och regn

Tråkigt väder är det i alla fall. Hade det varit fint så hade man ju kunnat gått ut en promenad med lilla Pheobe men känns inte så kul när det är så grått och trist.

Förkylningen kommer och går lite som den vill. Ibland känner jag mig bättre och ibland sämre men jag har ju inget tvång att åka till jobbet nu så jag kan ju ta det lugnt i alla fall.

Det skulle komma nån snubbe och kolla på våran värmepump sen för den har tydligen krånglat. Har ingen aning om när han kommer men vi ska ju iväg till BM vid 15 och jag hade tänkt att åka och dricka te hos Carro innan det men vi får väl se..

Jag borde sätta igång och tvätta men eftersom han ska komma så tänkte jag att han kanske måste stänga av vattnet och så vad vet jag och då är det ju töligt om den har kört halva programmet och så bryts det. Vilka problem jag har hahah ;)

Ringde precis till jobbet och sa att jag är sjukskriven och även bad om lönespecifikationer så att jag kan räkna på vad som blir bäst för mig med föräldrapenningen. Jag ska få hjälp av Lisa som nästan precis har gjort det =) Så snällt eftersom jag inte kan sånt här över huvudtaget :)

Vad ska man hitta på hemma idag då? Städade gjorde vi igår och lyfta tungt får jag ju inte göra så kan ju inte sätta igång med nått stort projekt.. Kommer väl säkert på ngt:) Vad gör alla ni idag ?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Har haft full rulle på hela dagen, men nu äntligen får man slappa på soffan :)

2010-09-20 @ 19:50:50
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0