Pyssel med papper

Nu har jag äntligen fyllt i lite papper angående föräldrapenning och sjukpenning. Har gjort i tre uppsättningar. En till mig, en till försäkringskassan och en till min chef. Jag har inte gjort detta själv. Lisa har självklart hjälp mig =) Såå snäll är hon :) Hon fick förhinder och kunde inte komma hit idag men vi har tagit det över telefon så det har gått bra ändå tror ja :)

Ska bara få dom här två breven på posten. Jag sitter fortfarande i myskläder men det är ju faktiskt söndag så man får det eller hur ?!:P Älsklingen ligger och sover på soffan. Han skulle bara vila sa han haha ;) De kunde jag ha räknat ut innan att han skulle somna.

Imorrn måste jag in till stan och köpa 1-års present till älsklingens brors dotter :) Vi ska på lite kalas där imorrn :) Det var längesen jag träffade dom så det blir trevligt. Sen imorrn kväll kommer det en snubbe från trygghansa och ska prata försäkringar med oss så att vi går igenom vad vi har och kan teckna det vi kanske behöver eftersom den lilla kommer snart så kan det ju va tid att kolla igenom sina försäkringar. Det är kostnadsfritt och man behöver inte teckna något men jag vet till exempel att jag måste ha en livförsäkring, älsklingen har redan en.

Nu ska jag hoppa på älsklingen och kanske hoppa in i duschen så jag kan ta tag i den här dagen nån gång ;)


Kommentarer
Postat av: Lisa Hansson fd gustafsson

du har försäkringar genom handels.

2010-09-26 @ 13:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0