Nyvaken och fundersam

Precis gått upp och gick på toa och fick ännu en blödning. Jag jobbade ju en snabbsväng igår eftersom jag inte kunde gå därifrån bara så jag hoppas att det beror på det. Det var lite mer nu än vad det har vart dom andra gångerna så jag ska ta och ringa BM och se om hon vill veta varje gång jag har haft blödning eller om jag ska avvakta. Jag vet inte om jag bara oroar mig men bara för att jag fick en bldöning nu så har jag inte känt av bebis idag. Det kan ju lika gärna vara så att han sover.

Måste åka in till stan idag och lämna papprena till chefen angående havandeskapspenningen och hoppas att han fyller i dom så att jag får det beviljat. Sen måste jag även och ta lite blodprover. Skulle bara vilja ligga hemma idag men de känns som att det är lika bra och få detta gjort.

Jag skulle bara skriva en liten uppdatering.. Skriver sen igen så ni får veta hur dagen har gått...


Kommentarer
Postat av: Jessica

förutom halsbränna och sura uppstötningar så är det bra :)

2010-09-01 @ 10:48:12
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/
Postat av: Jessica

drick/ ät något kallt så blir de full rulle på honom igen ;)

2010-09-01 @ 10:53:01
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men hugaligen att det inte vill ge med sig med blödningarna, förstår att du blir orolig! Bättre ringa en gång för mycket till BM än en gång för liten, om inte så för ens egen lugn och ros skull.



Jag har inte sökt någon havandeskapspenning och tänker inte göra det heller så länge det inte blir för tungt att vara på jobbet. Förhoppningsvis orkar kroppen hela vägen fram :)

2010-09-01 @ 19:47:15
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0