Möbelfunderingar

Jag och älsklingen var och kollade på möbler igår också.. Vi måste ha en sängram tills sovrummet är klart för att inte förstöra fondväggen. Vi har ju dock ett problem och det är ju att älsklingen är såpass lång så vi kan inte ha en sängram som skicker upp vid fötterna.

Jag vill inte bara ha en gavel utan jag vill ha en helram. Sen vill jag heller inte ha en vit. Vart ska man leta? Jag blir knäpp! hahah Ikea har vi vart på vi har vart på sommarlagret och även på em möbler men på em så är det så jäkla dyrt.. Är det nån som har nån ide ?


Kommentarer
Postat av: Becca-I väntans tider

Vad roligt att du hittade till min blogg :)

Vårt matsalsbord kommer från bali. Du kan kika in deras hemsida på bali.se :) De har många fina möbler. Dock finns butiken bara i Helsingborg. Vet inte riktigt vart ni bor.

2010-09-24 @ 21:26:35
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0