Matlagning och kattunge hemma igen

Står just nu och lagar mat.. Det blir hemmagjorda biffar med potatis och hemmagjord sås =) Gött med lite husmanskost =) Älsklingen har typ precis kommit hem, han har hunnit vara ute och klippa gräset också. Han som fick den andra kattungen ringde idag och sa att han bara gick runt och skrek.. Lite tråkigt så nu är han hemma igen och allt är som vanligt han springer runt och leker med sina syskon och mår jättebra =) Tror nog att om han hade låtit honom skrika lite så brukar sånt gå över efter ett tag men men ..

Nu har jag städat klart i alla fall. Skönt att det blev lite finare här hemma =) tvättat två maskiner har jag gjort också men det är endel kvar så får ta tag i det imorrn =) Får inte plats med mer på tvättställningen nu :P Det är ju som sagt fullproppat med möbler i vardagsrummet från bland annat min lägenhet och från sovrummet där älsklingen håller på att renovera. Ser ut som F*N rent ut sagt men det blir väl förhoppningsvis lite bättre när min bror får tillträde tills hans lägenhet i Jönköping så ska han ta lite möbler =) Han skulle komma hem i helgen och kolla lite. Vi vet ju inte riktigt när mamma och pappa har tid och hjälpa honom att flytta allt.. Men det löser sig nog =)

Det var i alla fall en liten uppdatering nu ska jag sätta mig och äta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0