Lugn hemma dag för mig själv

Blev en väldigt lugn dag idag.. Älsklingen var iväg och jobbade som vanligt och hade med sig Pheobe hon älskar att springa lös och jaga pinnar en hel dag. Katterna var ute båda två så jag har vart själv hemma hela dagen :) Jag har tvättat och städat lite grann och gått runt och plockat lite bara =) Riktigt skönt att bara vara hemma en hel dag.

När älsklingen kom hem så åkte vi in till Kil och handlade.. Nu håller jag på och lagar mat. Jag hittade ett recept på fläskytterfile med solrospesto så det ville jag testa till det blir det hasselbackspotatis och nån sås som jag hittar på efter hand jag gör den :) Riktigt gott ska det bli. Är väldigt hungrig.

Imorrn kommer Lisa och Whila och hälsar på oss här ute i skogen :) Riktigt trevligt. Hon har ju aldrig varit här så det ska bli skoj. Va längesen jag träffade dom båda två =) Vi ska kolla igenom papprena angående föräldrapenningen =) Känner att jag vill få de klart så att man kan släppa det sen :)

Nu måste jag återgå till maten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0