Lugn dag hemma hos Madde

Vaknade vid tio idag och åkte till Madde runt tolv =) Åkte dit och umgicks och myste med barnen för fullt =) Så goa!:) Blir ju mer och mer sugen på att våran lilla ska komma ut =) Men vill inte att han kommer än. Han måste allt ligga kvar i några veckor till.. Vi har inte gjort mycket alls. Mest suttit och pratat och pratat och ätit lite och så.. Är ganska trött nu. Men det är skönt att få en sån lugn dag också. När jag åkte därifrån åkte jag förbi Ica och handlade lite så det blir nachos till middag ikväll =)

Jag har ju också beställt ett gratis paket från Go Boken så det hade också kommit idag. Fick ju med lite smått och gott.. Jag letar efter en sån där fylla-i-bok Boken om dig typ. Den man fick med var med sån där spiral i "ryggen" om ni förstår vad jag menar. Jag vill ha en bunden bok. Är det nån som har nått tips på nån bra och vart man kan köpa?

Just det, har glömt att säga att jag köpte mitt första klädesplagg till bebis häromdagen. Två stycken pyjamas =) Jag förstöker att hålla mig så att jag inte köper för mkt för jag vet ju att dom växer väldigt fort och att man även får en hel del när bebis väl har kommit. Här är dom i af =)

Dom ser ganska stora ut men det är storlek 50/56 så vi får hoppas att det passar=) 

                                  


 


Här är bilder på bilbarnstolen som vi har fått av Madde och Johan. Dom är så snälla så =) Igår var jag ju även in till Helmia och kollade att jag kunde ha den i framsätet och det var ju väldigt skönt. Eftersom jag åker ganska mycket bil. Det är ju ändå typ 4 mil in till stan.


               
         
   

Det är en Brio och den är med bas vilket är väldigt smidigt om man bara ska snabbt in och handla eller nått så är det ju bara att knäppa av den =)

Måste va lite stolt också. Tog kort på min mat igår heheh :P Allt var ju hemmagjort typ så var tvungen att dokumentera detta :p Det var riktigt gott!

 Fläsfilen ser jätte blek ut men det är för att jag ungsbakade den i folie =) Mört och gött var det i alla fall :)

Idag kom även godkännandet ifrån bostadsrättsföreningen att dom hade godkänt kontraktet och utträde ur medlemsskap. Jag trodde även att jag skulle få en räkning för det stod att det skulle kosta 500 kronor men det var inte med något så jag ska väl inte klaga kanske..

Detta inlägget handlade om allt möjligt men nu fick ni en uppdatering i alla fall =) Nu ska jag väcka älsklingen som ligger och sover på soffan och undra om han ska göra det hela kvällen eller om han ska umgås nått med mig:P



Kommentarer
Postat av: Lisa H

tokbra med fossingar på pyjamaser...rekommenderar varmt...:)

2010-09-05 @ 11:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0