liten uppdatering

Ska snart hem till mamma och pappa för att fira pappa som fyller år =) 56 år blir han.. Gammal gubbe haha nej då =) Vi ska dit och äta jag och älsklingen. Min bror är ju i Jönköping så det blir väl lite tomt utan honom men de får gå ändå :P

Har inte gjort mycket idag. Fick ju en blödning än en gång. Jag blir ju självklart lika orolig varje gång men det tror jag vem som helst skulle bli som är gravid. Jag ringde till förlossningen och hon tyckte att när det var såpass lite så behövde jag inte vara orolig för hon trodde att det kom antingen ifrån livmoderhalstappen eller slemhinnorna som det har gjort dom andra gångerna. Jag fick försöka lugna mig med det beskedet och hoppas att det inte var nån fara.

Nu måste jag åka..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0