Lite pappersjobb gjort

Nu har jag äntligen fyllt i alla papper till havandeskapspenningen. Nu får ni alla hålla alla tummar och tår för att jag får igenom detta. Jag orkar inte bråka med dom. Hoppas hoppas!! Jag ska bara lägga dom på lådan imorrn och sen har jag ingen aning om hur lång tid sånt där tar. Har ju aldrig gjort något liknande.

Sen har jag precis gått igenom posten och fick angående föräldrautbildningen. Jag längtar så fram tills den börjar. Tycker att det ska bli väldigt roligt faktiskt. Det är fyra träffar och den första är 5/10=) det är ju ett tag kvar men jag tror att det kommer att gå ganska fort. Allt annat med denna graviditeten har ju gått väldigt fort så det tror jag att denna månaden också kommer att göra..

Maten förut blev jätte god =) Jag hade hoppats på att jag skulle få en matlåda så att jag kunde äta här hemma imorrn men de blev inte så när jag har en glupsk "liten" sambo. Haha nej då. Det är ju i alla fall ett tecken på att han gillar min mat då han bara vräker i sig ;) Känns uppskattat i alla fall och det gör det mycket roligare att laga mat.

Imorrn vet jag faktiskt inte vad jag ska göra men det blir nog säkert bara lugnt. Måste fortsätta med tvätten men jag känner på mig att jag inte kommer ha nån lust till det. Kanske blir att jag åker in till stan och kollar lite på tapeter men jag vet inte riktigt =) Det är ju bra skönt att bara vara hemma också men dagarna går ganska långsamt. Visserligen kan jag ju gå ut i skogen och typ plocka lingon eller svamp. Tycker att det är mysigt när man väl kommer ut men det är tråkigt att göra det själv. Mycket roligare med sällskap :P Jag är ju så social och svamparna säger ju inte så mkt :P

Jag tror att älsklingen håller på att bli sjuk också. Han ligger och tycker litte synd om sig själv. Han har tydligen ont i halsen och känner sig allmänt hängig. Men när killar är förkylda så är det ju som om dom är döende:P haha

Jag har känt av dom sista veckorna att jag typ är törstig konstant. Är det nån mer än jag som känner så? Det måste ju ha nått med bebis och göra ? Det är ju inget stort problem direkt men ändå..

Nu ska jag fixa lite och sen umgås lite med älsklingen innan vi ska sova :)

Kommentarer
Postat av: sandra

Nästa gång du kommer till bm tycker jag du ska be dom kolla så du inte har nåt socker i urinen om du är så törstig. Inte för att det behöver vara nåt men för att utesluta grav-diabetes så skulle jag nog fråga om det. Kramar

2010-09-07 @ 22:34:29
URL: http://sandranylen.blogg.se/
Postat av: Lisa H

var också jättetörstig en period...eller ja...man kan mer säga att jag var "sugen" på vatten...nån slags cravings..för jag ville inte dricka något annat.:)

kram

2010-09-08 @ 00:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0