Kort uppdatering

Nu har jag varit dålig på att uppdatera här och jag kan ju inte riktigt skylla på att jag har haft mkt att göra haha ;) Kommer knappt ihåg vad jag har gjort dom senaste dagarna :p

Igår var jag på återbesök på spec. mödravården och dom gjorde ett ctg och gjorde en vanlig undersökning. Dom säger ju samma sak som dom alltid gör. Att dom inte vet vart det kommer ifrån men att bebis mår bra. Det är ju i och för sig huvudsaken men det är tråkigt ändå.

Efter att jag hade vart där så åkte jag till jobbet och sa hej och postade ett brev. Köpte även några bullar och sen åkte jag hem till Carro och spenderade typ hela dagen där.

Idag ska jag in till stan och lämna en kattunge och sen ska jag med Carro till IKEA som det ser ut nu. Några mer planer än så tror ja inte att jag har än så länge:) Det visar sig väl vad dagen har att bjuda på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0