Jobb igen då

Nu är min heltidssjukskrivning slut och mitt första arbetspass är idag.. Eftersom jag bara ska börja jobba på 50% så kommer jag ju att jobba väldigt korta dagar. Som idag jobbar jag bara 11,30-15. Jag har sovit väldigt dåligt inatt så det kan vara skönt att inte behöva jobba så länge.

Igår var vi äntligen och köpte tapeter =) Det blev en randig fondtapet i brunanyanser som jag gillar välidgt mkt=) Beställningsvara dock så den kommer väl i början av nästa vecka eller nått sånt.. Resten av väggarna blir en beige nyans som matchar med fondtapeten =) Håller tummarna för att det kommer att bli bra men de tror ja nog =)

Efter att vi hade köpt tapeterna så åkte jag, älsklingen och Veronica och åt pizza. Orkade inte laga nån mat kände jag och vi var hungriga alla tre så det var ett bra alternativ =)

Just det.. Har glömt att skriva att jag tappat bort mina glasögon.. Då är man fan förrvirrad. Som tur är så ser jag ju inte så dåligt så att jag inte klarar mig utan dom men ändå. Jag är ju van vid att använda dom hela tiden =) När vi kom hem igår så hittade älsklingen dom i bilbarnstolen. Jag var alltså inte skyldig utan det var kattungarnas fel :p haha

Nu ska jag äta lite frukost och sen ska jag åka iväg till jobbet i några timmar =)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad skönt att jobba lite mindre, säkert känns det konstigt i början men sen går det nog ann :)



Jag har förresten frågestund i bloggen, så fråga på :)



kramar

2010-09-10 @ 11:52:22
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
Postat av: Carro

Jag tror sovrummet kommer bli jättebra, tapeten såg kanonfin ut :-)



Förresten så saknar jag mag-bilder nu!!! ;-)

2010-09-11 @ 00:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0