Hemma igen

Igår skrev dom äntligen ut mig=) Det kändes lite konstigt först för nu har jag ju vart där såpass länge så att det hade blivit som en vana.

Jag åkte till jobbet och berättade att jag är sjukskriven fram till 3 oktober till och börja med och sen får vi se. Jag ska på återbesök till läkaren nästa torsdag och till barnmorskan på måndag. Sen blev det lite myskväll hemma hos Anna med Marie och Carro. Åt paj och sen kollade vi på Idol och sen åkte jag hem till min älskling.

Nu har jag precis vaknat typ och känner att jag har blivit förkyld.. BLÄ!! Kan det aldrig få vara bra? Men jag ska ju ändå vila eftersom jag är sjukskriven så det lär väl förhoppningsvis gå över snart.

Blödningarna ger sig ju fortfarande inte riktigt men dom hittar ju inte vad det är för fel. Dom vet inte riktigt vad det är som blöder men dom har ju gått igenom mig och barnet och gjort massa tester. Dom ser att han mår bra där inne och att jag inte har ont. Moderkakan ligger ju där den ska och så.. Men det är trist att dom inte hittar vad det är.

Älsklingen är iväg och jobbar idag igen. SKRÄLL!! Men jag hade ju inte några planer ändå men det hade varit mysigt om han var hemma.

Nu ska jag äta frukost:)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad skönt att du fått komma hem, men inte vidare att du blivit förkyld :(

2010-09-19 @ 21:15:29
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0