Här händer det inte mkt

....Det rullar på som det har gjort dom andra dagarna. Jag äter, sover och ligger i sängen typ..

Min rumskompis har precis lämnat mig igen. Hon började få lite värkar och när dom gjorde ctg-kurva så fick dom inte riktigt kontakt. Så hon fick åka ner till förlossningen för koll.. Dom visste inte riktigt om hon skulle komma tillbaka eller inte men jag hoppas på de =) När jag äntligen fick en sån bra rumskompis så åker hon nästan direkt men men...

Nu är jag i alla fall själv så får väl se hur länge jag blir det. För som det känns nu så vill dom ju inte skicka hem mig riktigt än.. Jag vill bara hem det är verkligen skit tråkigt att ligga här helt stilla och det händer ju som sagt inte så mkt..

Nu har jag precis sagt godnatt till älsklingen så kanske ska ta och sova jag med. Går ju upp ganska tidigt här så det kanske är lika bra =) Blev väldigt övertrött idag på kvällen så kanske sov lite för lite inatt..

Men det har i alla fall inte kommit nån mer blödning och det är jag väldigt tacksam för. Jag uppdaterar imorrn när jag får tråkigt igen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0