Fortfarande kvar.... HAR TRÅKIGT

Jag ligger fortfarande kvar och mår ju fortfarande bra men det är ju för att hålla koll på mig som dom vill att jag ligger kvar. Jag har fortfarande förbud att vara uppe och gå. Jag får ju i alla fall gå på toan men inte längre än så =)

Har haft lite besök idag..Det var väldigt trevligt. Först kom Laila (älsklingens mamma), sen kom min mamma och sen älsklingen. Efter en stund kom även Veronica och när hon gick så kom Carro och Robert =) Fick lite tidningar och godis och chips så det går ingen nöd på mig i alla fall =) Fick faktiskt lite frukt också så jag är lite nyttig.. Allt annat får jag ju serverat vid sängen :P

Nu har i alla fall blödningarna verkat ge med sig så förhoppningsvis så kan jag få åka hem imorrn. Jag blir ju VÄLDIGT rastlös av att ligga här.. kan ju inte göra så mkt direkt.Men känns ju bra att jag har dator och mobilerna får ju vara på =)

Alla som känner mig vet ju att jag inte kan ligga still mer än 5 minuter hemma utan att bli rastlös så det kanske är lika bra att jag är här så att jag tar det lugnt..

Kom en gammal kompis förbi här också som jag inte har sett på jättelänge.. Hon hade tydligen börjat plugga till undersköterska så hon var elev här.. Så hon kom och grattade mig och stod och pratade en stund =)

Har ju fått en rumskompis men hon kan inte prata svenska och hon har dragit för skynket så jag ser henne inte ens.. Hade ju vart lite trevligt om man fick nån och prata med men men.. Det är ju alltid nått :P

Nu ska jag snart få kvällsfika här så det kanske är bäst att sluta =) Får se om jag skriver igen sen eller inte..

Kommentarer
Postat av: Lisa Hansson fd gustafsson

hahaha...kan se det framför mej...hur rumskompisen drar för skynket o du försöker febrilt få bort det..petar på det, försöker få tag i ett hörn så du kan få bort det o PRATA!!..:D:D:D

2010-09-13 @ 21:38:20
Postat av: Carro

Haaaaa ha ha ha ha ha!!!!!

2010-09-13 @ 22:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0