Fortfarande ingen förändring

Än så länge har inte läkaren kommit så jag vet inte om jag måste vara kvar en dag till eller inte men vi håller tummarna för att jag slipper det. Vill så gärna hem! Visst det är väl skönt att dom har koll på mig här och så men det är ju mycket skönare att vara hemma.

Nu har barnmorskan precis varit här och lyssnat på bebisens hjärtljud och dom låg runt 140 så det var ju bara bra =) Man känner sig ju alltid lite lugnare när man hör att han fortfarande finns där inne och att det låter bra =)

Inatt har jag faktiskt sovit lite bättre. Men känner mig inte utvilad men jag ska verkligen försöka med att vara vaken och inte ligga och halvsova idag för om jag måste vara kvar så är det skönare att kunna sova på natten när det är väldigt lugnt och tyst här..

Har i alla fall tagit mig en dusch idag =) Riktigt skönt.. Inte för att jag ska göra så mkt men kan ju vara skönt att känna sig lite fräsch i alla fall..

Jag ska ta och kolla lite på webb-tv nu så har jag nått att göra en liten stund i alla fall =) Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas en läkare kommer snart så du blir lite klokare och så de kan bestämma om du får åka hem eller ej!



Kramar

2010-09-14 @ 11:19:37
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0