:)

Ska snart iväg och rösta.. Älsklingen har tapetserat klart i sovrummet det blev riktigt bra och nu håller han på att städa i garaget för att vi ska kunna få in min bil där i vinter bland annat :)

Jag är riktigt trött idag förstår inte riktigt varför.. Jag har ju i och för sig inte gjort speciellt mycket men jag skulle kunna gå och lägga mig här och nu men vill kunna sova inatt istället. Det hjälpte inte heller med en dusch vilket jag trodde att det skulle göra.

Hon som skulle ha kattungarna har tydligen ångrat sig så vi har fortfarande två kissebebisar kvar.. Nu har dom vart ute hela dagen så dom ligger och sover så sött :)

Nu måste jag göra mig iordning för att åka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0