..............

....Här händer det inte mkt.. Jag är fortfarande kvar på sjukhuset. Fick en blödning igår kväll som hade kommit lite under natten också. Men det är ju som det har vart dom andra gångerna inte speciellt mycket..

Imorse kl 8 var jag ner och gjorde ett ultraljud =) Han såg ut att må jätte bra och allt såg bra ut så det var ju inga konstigheter. Hon kollade vart moderkakan låg och den var ju högt och fin. Hon mätte mängden fostervatten och det var helt normalt och sen kollade hon även så att flödet genom navelsträngen var bra och det var det.

Enligt måtten på bebisen så skulle han väga ungefär 3700g när han kom ut om han kommer i precis 40 fullgågna veckor. Han låg alltså lite på plus men läkaren sa till mig sen att det var helt normalt.

Han vill ha kvar mig eftersom att blödningarna har hållt på av och till i så många veckor nu. Läkaren som skrev in mig sa ju att han inte visste om blodet kom från mig eller barnet men jag frågade läkaren idag och han visste ju inte helt säkert men han trodde att det kom ifrån mig för det är väldigt ovanligt att det kommer från bebisen. Det kan komma från bebisen när man är i slutet av graviditeten och när vattnet går. Men han var inte orolig eftersom barnet verkar må väldigt bra =) Det är ju lugnande för en annan också..

Idag får i alla fall min rumskompis åka hem. ÄNTLIGEN! Kanske kan få en "normal" som kanske vill prata med mig lite grann i af ;) haha Usch va elak jag är men det vore ju faktiskt lite roligare..


Kommentarer
Postat av: Åsa

vad skönt att lillen mådde som en prins :) då är man lugnare själv också :)

2010-09-16 @ 10:46:28
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0