Ensamt i sjukhussängen

Är fortfarande kvar på sjukhuset. Jag har fått order om att bara ligga i sängen så jag får mat och så på rummet. Längsta jag får gå till är toan men den är ju precis utanför dörren :P

Läkaren har inte varit här än idag men dom har lyssnat på bebis hjärtljud så vi vet att allt låter bra i alla fall.. Jag har fått ytterligare 2 tabletter som ska stanna upp blödningen. Hade inte kommit så mkt inatt men det kom lite imorse när jag var på toa. Så vi får väl se vad läkaren har att säga..

Jag blev i alla fall full i skratt imorse när jag vaknade. Har sovit i en stor vit t-shirt och när jag tittade efter så har det ju läckt mjölk på tröjan.. Jag brukar inte sova med tröja på hemma så det var ganska tydligt nu .. Jag vet att dom har börjat läcka lite grann men det kändes så roligt bara =)

Jag mår i alla fall fortsatt bra.. Det är bara tråkigt att inte veta vart blödningen kommer ifrån och det vet jag väl om en stund när läkaren har varit här förhoppningsvis. Eftersom det var helg igår så kunde sköterskerna inte se vad läkaren hade skrivit.

Jag ligger i ett rum med två sängar och den andra är tom så jag är ganska ensam men det är faktiskt ganska skönt att jag inte behöver tänka på nån annan haha ;)


Jag kanske skriver uppdatering sen igen vi får väl se vad läkarn säger om jag ska vara kvar eller om han skickar hem mig..

Kommentarer
Postat av: Lisa Hansson fd gustafsson

men gumman!! vad händer? var inte vid datorn när du skrev på msn, är i mässvik så jag har ingen täckning på mobilen. måste höra av dej. Kram

2010-09-13 @ 11:32:46
Postat av: carro

Hoppas att allt går bra för dig! tur att du får stanna kvar allafall och att dom kollar ordentligt vad som händer. Lycka till!

2010-09-13 @ 13:00:54
URL: http://lifeisjust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0