Ensam igen

Nu har min rumskompis åkt hem och jag är själv. Vi får väl se om jag blir själv länge eller om det kommer nån ikväll eller nått kanske.

Har precis vart iväg till matsalen och ätit lite fisk och potatis =) Jag tycker inte att jag gör nått annat än att äta men men ..

Nu får jag ju som sagt gå till matsalen i alla fall så jag kan prata lite med folk där =) Då får jag ju nått utlopp av min sociala förmåga haha :D Alla som känner mig vet ju att jag inte kan vara tyst längre än 30 sekunder :P

Idag vet jag inte om jag får lika mkt besök som dom andra dagarna men mamma skulle komma förbi och Carro. Sen kommer väl älsklingen när han har slutat =) Jag försöker ju att inte sova nått på dagarna eftersom jag vill sova bättre på dagarna så då har det varit skönt med sällskap..

Skriver säkert igen sen.. Har ju inte så mkt att göra men det händer ju inte så mkt i mitt liv just nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0