Dagens ilandsproblem

Sitter och funderar på om jag ska orka åka in till stan och kolla tapeter eller inte.. Älsklingen ska väl förhoppningsvis börja tapetsera i helgen och då kan det ju vara bra om vi har bestämt oss för tapeter som vi vill ha =)

Måste i alla fall åka iväg och köpa frimärken så att jag får iväg papprena till försäkringskassan. Men om jag inte ska kolla tapeter så behöver jag ju bara åka till kil för att köpa de =) hmm.. svårt detta hahah

Nej men det vore ju gött att komma ut och träffa lite folk men de är ju roligare och få med sig nån som kan vara lite smakråd och så samtidigt :) Älsklingen va uppe i Hagfors och jobbade idag så han va inge sugen på att åka in till Karlstad efter att han hade slutat och det förstår jag ju.

Men jag ska försöka komma till ett beslut så skriver jag säkert sen igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0