Blev en dag i Karlstad idag tillslut

Carros svärmor skulle få en kattunge av oss så jag satte honom i transport buren och åkte iväg.. Han var lite rädd på vägen in men när vi väl kom upp till lägenheten så var han snabb ut ur buren och kollade sig runt. Skrek den första stunden men det gick över fort och sen var det väldigt lugnt. Då kändes det som att han trivdes och det kändes ju bra i mattes hjärta ;) haha Jag tror att han kommer vara super nöjd =)

När vi var klara där så åkte jag och carro till helmia bil och skulle kolla om min bil hade airbag på passagerarsätet på min bil. Efter mkt om och men så kom dom fram till att jag inte hade det och det var ju skönt för då slipper jag krångla med det. Eftersom jag vill ha bilbarnstolen fram eftersom jag kör såpass mycket själv fram och tillbaka till stan..

Sen åkte vi ut till Carro och tölade lite grann sen kände jag att jag behövde åka hem och laga mat så nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar =) Det blir fläskfile med hemmagjorda klyftpotatis och hemmagjord sås på riktig grädde =) MUMS!!

Veronica och Tobias var här en snabbis också och sa hej. Veronica har ju inte vart här på hur länge som helst.. Så det hade hänt endel sen hon var här.. Vi håller ju på och renoverar för fullt.. Dom hade "lilla" hunden Santo med sig så Pheobe (våran lilla Jack Russel Terrier) fick leka av sig lite =) Dom har ju känt varandra sen Santo var valp så det är faktiskt en hund som Pheobe gillar att leka med =) Skönt för nu ligger hon och sover och är ganska trött. Händer ju inte allt för ofta om man säger så..

Nu måste jag kolla till maten =) Hörs imorrn igen


Kommentarer
Postat av: Carro

Svärmor ringde igår o berättade att katten (som fortfarande inte har nåt namn) e hur go o mysig o kelig som helst, så hon ville att jag skulle föra de vidare till dig att de går jättebra. :-)

2010-09-06 @ 16:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0