Besök av läkaren

Nu har läkaren precis varit här. Jag har ju bara brunaktiga flytningar nu men han ville ha kvar mig och ska väl antagligen ner på ett ultraljud för att mäta bebisen och så. Men det blir antagligen imorrn så jag antar att jag inte får åka hem imorrn heller. Jag äter ju fortfarande dom tabletterna för att blödningen ska ge sig och det har den ju gjort men nästa steg om inte blödningen kommer tillbaka så är det att trappa ner på medicinen.

Jag mår ju fortsatt bra så det är ju inte jätte roligt att ligga här men på ett sätt är det ju skönt att dom ändå har koll på mig.

Jag har i alla fall gott om tid att uppdatera bloggen =) haha
Nu ska jag snart få lite mat i magen =) Gör inget annat än och äta känns det som men men det är väl bra för bebisen =)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Men det är ju ändå självaste fn att dom där blödningarna inte vill ge med sig! Bra dock att dom har bra koll och hellre håller kvar en extra länge än att skicka hem en i samma veva som man kommer in.



Håller tummarna för att det blir bättre snart!

2010-09-14 @ 15:21:37
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0