Bättre sent än aldrig

Nu har jag vart dålig på att lägga upp magbilder =) Här kommer i alla fall en färsk :) haha Älsklingen tog den igår alltså 29+5 =) Den växer för fullt tycker ja ;)



Jag har äntligen lyckats ta ett kort på ultrljudsbilden också så här kommer den=) Det är ju från vecka 19+0, bättre sent än aldrig säger man ju ;)



Vi har ju visserligen inte bara gjort ett ultraljud eftersom jag har problem med blödningarna men vi har tyvärr bara fått en bild :) Men nu är det inte speciellt långt kvar till min lilla älskling tittar ut :D

Idag ska jag in till stan och hämta lite papper som jag ska skicka till försäkringskassan. Ligger på jobbet färdig ifyllt :) Kan va skönt att skicka in det så att det blir nån ordning på det hela ;)

Snart får jag ju säga upp mitt telenor abonemang också. ÄNTLIGEN! Jag vet dock inte vad jag ska ta efter det. Jag behöver ju typ Telia eftersom jag bor som jag gör men det är ju så dyrt.. Jag ringer VÄLDIGT mkt så det kan vara bra med nått sånt men töligt att ha en mobil räkning på typ 800 i månaden också :/ Nån som har nån ide ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0