ARRRGG!!!!!

Nu fick jag precis ett samtal från försäkringskassan att min havandeskapspenning blev avslagen för att hon hade tydligen pratat med min chef och han sa att jag bara har kassatjänst.. Det är långt att förklara men ni som har vart inne på ICA nån gång vet ju att det är väldigt svårt att BARA sitta i kassan men men..

Ringde till min barnmorska och hon trodde att jag kommer att bli sjukskriven eftersom jag ligger här så vi får väl se vad som händer..

Barnmorskan här trodde att jag kanske skulle få komma hem idag men jag har ju fortfarande blödningar så jag har svårt att tro att han kommer att skicka hem mig idag men vi får väl se.

Miin rumskompis har kommit tillbaka också. Jag var ju helt säker på att hon hade riktiga värkar igår när hon åkte härifrån men hon hade väldigt täta sammandragningar men eftersom hon håller på att bli igångsatt så var det "fusk" värkar. Det gjorde ont men det hände inget så hon fick komma upp till mig igen vilket jag i och för sig var väldigt glad över..

Nu sitter jag och väntar på att läkaren ska komma så att jag får min dom för idag haha ;) Skriver sen igen och uppdaterar om vad som händer och sker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0