Ännu en kattunge som har lämnat oss

Har precis kommit hem efter att ha vart och lämnat en kattunge till en kompis mammas kusin =) Dom bor ute på landet och kommer att ha den som ute katt.. Han verkade lite rädd men jag tror att det bara är i början och att det kommer att släppa.. Jag lämnade ju bort en förra veckan till en kompis svärmor fick just höra att han har det jätte bra och hade myst hela första kvällen =) Känns mycket bra =)

Nu är det ju "bara" tre kattungar kvar :P Haha vi funderar på om vi ska behålla en men jag vet inte riktigt.. Svårt att släppa iväg den svarta men jag vet ju samtidigt att jag egentligen inte vill ha en till ;) Men han är ju såååå söt :)

Jag håller på att laga mat nu i af = ) Det blir wok med fläskfile och ris.. Mums..:) Jag är hungrig..Älsklingen håller på att spackla inne i blivande sovrummet =) Vill bara att det ska bli klart eftersom där vi sover nu ska bli barnrum.. Men jag vet ju att det inte är bara och renovera heller han jobbar ju lixom heltid så det kan ju vara lite jobbigt att behöva renovera så fort man kommer hem också..

Jag ringde till min chef också och kollade om han hade fyllt i havandeskaps papprena och det hade han ju och hade redan skickat in dom också även om jag sa till honom att jag ville att han skulle säga till när han var klar eftersom jag ska skicka in min del också men han är ju som han är.. Det är ju dumt att lyssna på sina anställda..Men men nu ska jag i alla fall fylla i mina papper och skicka in och hoppas att det blir godkänt. Ni får hålla tummarna för att det ska gå bra..=)

Måste fortsätta med maten nu =)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad bra att pappersarbetet är gjort :) men han kunde ju ha meddelat när han var klar med sin del helt klart!

2010-09-06 @ 21:08:06
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0