Uppe med tuppen

Vaknade tidigt idag och har hunnit med att plocka lite här hemma, ätit frukost och suttit vid datorn en stund :) Skönt att gå upp tidigt tycker jag för man får ut mkt mer av dagen..

Idag ska jag åka in och hämta barnvagnen och även köpa lack till golvet i sovrummet tänkte jag :) Sen kvarstår ju problemet med sängram. Måste ju ha nått när vi ska flytta in där så att vi inte förstör tapeten..

Riktigt höstväder är det ute idag så man är ju inte speciellt sugen på att gå ut egentligen men orkar inte sitta hemma en dag till ;) Då blir lilla jag för rastlös.

Nu ska jag hoppa in i duschen och ta tag i dagen tänkte jag :) Vad gör ni en måndag som denna? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0