Tröööött

Jag trodde att jag skulle bli pigg och få energi av en promenad.. Men oj så fel jag hade.. Är så sjukt trött, de är inte roligt alls..Har i och för sig inte sovit så bra inatt men jag trodde inte jag skulle vara helt utslagen..

Just nu ligger jag och Phoebe och vilar lite grann =) Hon verkar också vara väldigt trött för hon ligger och snarkar här brevid mig;)

Ikväll kanske jag ska träffa Carro, hon är och gör högskoleprovet nu och skulle höra av sig sen. Det vore trevligt så kanske jag inte somnar allt för tidigt för att jag inte har gjort ngt. Då är ju risken att man vaknar jätte tidigt imorrn och det har jag ingen lust med.

Saknar älsklingen väldigt mkt faktiskt. Va tomt att sova själv inatt. Man är ju van vid att ha honom brevid sig. Har pratat med honom och dom verkar ha de bra i alla fall, de är ju skönt de i alla fall. Han kommer ju hem på måndag så det är ju inte jätte lång tid kvar. Men när man är van vid att bara kunna ringa honom och prata eller att jag vet om att han kommer hem på kvällarna:) Kanske är lite känslig nu också när man är gravid. För så här jobbigt brukar det inte vara att vara ifrån honom..

Tror att jag ska ta en liten powernap och se om jag kan bli lite piggare kanske ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0