Städhumör och inget vatten

Älsklingen kom hem för typ 1 timme sen och gick ner till vattnet och fixade det återigen ungefär lika snabbt som igår. Åh va skönt tänkte jag som hade lite städhumör men jag kände att ska jag ändå städa så kan jag lika gärna göra de ordentligt med dammtorkning och sånt. När jag ändå bara går hemma en hel dag.

Tänkte att jag skulle tvätta och köra en diskmaskin också för att vara riktigt duktig men blev lika snabbt avbruten. Älsklingen åkte eftersom han var tvungen att jobba igen och jag började med att skura badkaret och mitt uppe i det så slutade det komma vatten igen!! Jag blir fullständigt GALEN!!!!! Ringde till älsklingen och frågade vad jag skulle göra men han sa att det är nog lättare att jag inte gör ngt så får han kolla på det när han kommer hem. Så nu sitter jag här vid datorn igen. Jag har visserligen dammsugit men det är lixom allt jag kan göra just nu.

Jag frågade älsklingen innan han åkte om det fanns ngt jag kunde göra här hemma för att underlätta för honom och att det skulle bli klart lite fortare så att grejerna slipper stå huller om buller hela tiden. Han sa att jag kan flytta in kontorsmöblerna som nu står i vardagsrummet in till "kontoret" men jag är inte så sugen på att bära sakerna. Visserligen väger dom inte speciellt mkt men med en mage ivägen så blir allt mkt svårare:P haha

Jag skulle kunna sätta mig och sortera mina alla papper som bara ligger i en sån där uppsamlare ifrån Ikea men jag har inget bra register så måste i såna fall åka och köpa det och det känns väldigt onödigt att slösa bensin på de.. Kan ta det när jag ändå ska in till stan nån annan dag.

Ja ja.. Har ni en bra tisdag annars då? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0