Söndag igen då..

Det var tänkt att vi skulle gå ut och äta med Carro och Robert ikväll då han fyller år imorrn men Carro har blivit sjuk så det blir nån annan helg istället =)

Älsklingen är ju självklart iväg och jobbar som vanligt.. Han skulle jobba till runt 14-tiden nån gång sa han men vet inte riktigt om jag tror på det :P haha Phoebe är glad när hon får vara där i af, hon springer av sig så att hon är helt slut när hon kommer hem :)

Vi ska in till stan idag och gå till bland annat Ikea och fixa lite grejer till bebisen =) Sen måste vi till biltema och köpa lite grejer till bilen. Den ska besiktas imorrn, jag hoppas att det inte är några problem med den för jag har varken tid eller lust till de. Vi har massa annat att tänka på nu känns de som.

Förhoppningsvis så kan vi få igång vattnet imorrn i alla fall. Älsklingen ska ringa till dom som installerade den förra vintern och se om dom kan komma hit och kolla på den. Hoppas bara att dom har tid imorrn, vore ju väldigt skönt att få tillbaka vattnet..

Lite senare när vi har vart på Ikea och så är det tänkt att vi ska träffa Madde och Johan en sväng, vi skulle höras sen så får vi väl se vad vi hittar på =)

Nu ska jag lägga mig på soffan och kolla lite på tv tänkte ja, det är ju faktiskt söndag. Det är en slappis dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0