Slappis dag

Har inte gjort mkt idag alls. Det har faktiskt vart riktigt skönt.. Sitter fortfarande i mjukís och går bara runt och skrotar...Jag har tvättat två maskiner med tvätt, behövs mer men får inte plats så mkt mer på torkställningen just nu ;)

Nu har jag precis tagit fram köttfärs ur frysen som jag ska göra nått med.. Det blir nog lite inprovisation när jag väl står i köket för jag vet inte riktigt vad jag ska göra och orkar inte tänka :P hahah

Blev inte att jag åkte in och hämtade vagnen så får väl göra det på måndag istället :D Det är ju inte jätte bråttom men det är ju mysigt att ha vagnen hemma också :)

Älsklingen har en kompis här nu som håller på att hjälpa oss lite med elen inne i sovrummet =) Hoppas bara att han löser allt. Jag vill flytta in allt där så att vi kan börja renovera i tvättstugan och sen äntligen kunna börja montera ihop spjälsängen och allt sånt pyssel :) Älsklingen säger att jag inte behöver känna mig stressad för att han kommer att hinna klart men ibland tvivlar jag.. Han är lite tidsoptimist ibland haha ;)

Imorrn har jag ingen aning om vad som händer. Älsklingen ska ju iväg då med så jag blir själv imorrn också.. Kanske åker in till stan imorrn en sväng :) Är det nån som vill umgås så är det bara att säga till :) haha

Nu ska jag sätta fart med maten tror ja =) Sen kanske jag även ska göra kladdkakemuffins också :)


Kommentarer
Postat av: Lisa Hansson fd gustafsson

JAG vill umgås!! Saknar alla hagatöser!!

2010-10-02 @ 18:37:39
Postat av: Carro

Mmm, jag vill ha kladdkakemuffins!!!!

2010-10-02 @ 19:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0