Matlagning och ensam hemma

Håller på att laga mat för fullt =) Idag blir det köttbullar, potatismos, gräddsås och lingonsylt =) Allt utom lingonsylten är hemmagjord :) Så de blir nog gott förhoppningsvis.

Älsklingen har inte kommit hem från jobbet än men är väl förhoppningsvis på väg hem snart =) Jag har ju i alla fall sällskap av Phoebe och katterna så det är ju alltid nått =)

Var ju som sagt inne i stan och åt lunch med en kompis. Riktigt trevligt. Hon ska förhoppningsvis komma hit på måndag också och se hur jag bor =) Hon har inget körkort så hon får väl ta tåget eller bussen till Kil så får jag hämta henne där =) Men alltid skoj med besök även om det ser ut som ett kaos här hemma nu när allt står på sin plats så länge. Det är det absolut värsta jag vet men det blir väl förhoppningsvis bättre snart :)

Min lilla bebis i magen börjar bli mer och mer vaken för var dag som går =) Såå mysigt är det. Kan inte få nog av honom :) Känns så skumt fortfarande på nått sätt. Jag älskar när han håller på förutom när han kommer åt revbenen. Det är ju inte speciellt skönt men det är i alla fall en bekräftelse på att han finns där =) Och förhoppningsvis också mår bra :)

Måste fortsätta med maten så den blir klar nån gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0