Mamma mia

Det var riktigt bra :) Vi satt på isen och dom hade inte gjort scenen så hög så problemet var att man inte såg jätte bra.. Men det var väldigt bra och väldigt duktiga på att sjunga var dom allihopa.

Mamma var också riktigt nöjd och tyckte att det var en bra födelsedagspresent så de va roligt det också=) När det var slut så åkte vi hem till mamma och pappa och åt köttgryta =) Riktigt gott! 

Jag och älsklingen kom väl hem runt 21-tiden och då satte vi oss och kollade på tv en stund och sen gick vi och la oss :) Så gårdagen vart riktigt lyckad tycker ja :) 

Nu är han iväg och hjälper sin pappa med något. Helt hopplös är han men det skulle tydligen inte ta så lång tid för sen kommer han hem och så ska vi in till stan och köpa kläder till honom och så tänkte jag att vi skulle till IKEA en sväng men vi får väl se vad han säger om de ;) Haha 

Nu ska jag äta lite frukost och kanske sätta mig i soffan en stund :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0