Magbild och pizzabak :)

Håller för på att göra hemmagjord pizza =) Älsklingens önskan idag.. Jag är inte så jätte förtjust i att köpa hem pizza eftersom den hinner bli kall innan vi kommer hem :) hehe

Däckbytet gick bra och nu har jag 4 st nya däck på bilen =) Skönt att slippa bli irriterad på folk som ligger bakom eftersom jag inte får köra snabbare än 80 km/h.. Dagens ilandsproblem med andra ord hehe ;)

Här kommer i alla fall magbilderna som jag tog igår=) Den ena är mot lampan men jag tänkte att jag lägger upp båda i alla fall :)





Den växer för fullt =) Älskar min "lilla" kula. Funderar på hur jag kommer att se ut om några veckor haha ;) Har i alla fall börjat smörja in med babyolja. Jag har ju inte fått några bristningar än och kan ju försöka att förebygga och hoppas på att jag inte får några..

Måste fortsätta med maten!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Magen växer nog minsann, härligt när vi närmar oss målet :)

2010-10-09 @ 11:07:04
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0