Liten uppdatering

Idag har jag vart inne i stan och träffat Mariell och Emilia :) Vi var och tog en fika och sen har vi inte gjort så mkt mer än så :) Typ åkt runt lite och kollat och så..

Nu håller jag på att laga mat :) Idag blir det fetaostbiffar med potatis och gräddsås :) Mums! Hoppas jag i alla fall. Jag blev sugen på potatis så det fick bli biffar till för att det är så smidigt :) Älsklingen håller på att greja här hemma :) Jag vill att vi ska vara klara NU!!

Imorrn ska jag träffa Lisa en sväng =) Riktigt trevligt. Har inte träffat henne på jätte länge så det ska bli kul =) Sen väntas det även en besök hos barnmorskan =) Måste prata med henne hur det blir med fortsatt sjukskrivning och så eftersom den går ut nästa vecka igen. Trist egentligen att dom inte kan sjukskriva längre i taget men men..

Pratade med försäkringskassan idag igen. Jag håller på att bli knäpp. Vad är det som ska ta sån tid. Jag har lixom varit sjukskriven sen 31 aug och har inte fått en krona än. Nu håller dom på att handlägga mitt ärende i af så får vi väl se vad som händer. Tänker fortsätta att ringa och hoppas på att de kanske går lite fortare då.

Det börjar ju bli lite lång tråkigt att vara sjukskriven men samtidigt så känns det som att det är det bästa för jag vill ju inte riskera nått med den lilla. Känns inte som att det är sån stor ide att gå tillbaka och jobba nu när det ändå är sån kort tid kvar men man vet ju aldrig. Tråkigt att inte veta hur man ska ha de framöver. Tycker inte om att inte veta. Jag vill gärna planera väldigt länge i förväg men kanske måste öva på att jag inte kan göra de längre ;)

Hoppas ni har haft en bra måndag i af :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0