Liten uppdatering

Skjutsade älsklingen till stan igår morse och det var verkligen SKIT halt! Vi bestämde oss för att det är nog bäst att sätta på vinterdäcken nu för även om jag bromsade så hände ingenting jag bara gled.
Älsklingens bror jobbar ju på en bilfirma här i stan så han var snäll och hjälpte mig. När vi väl hade satt på däcken så insåg vi att det var gas i däcken och inte luft och det finns ju inte var som helst. Jag försökte ringa runt och kolla vem som kunde tänkas ha de. Jag gav upp och Daniel var snäll och hjälpte mig så att jag nu har luft i däcken. Det känns mkt smidigare. Bilen drar tydligen lite mindre om man har gas i men jag känner att ska de krångla så varje gång så är det inte värt det.
Sov hos mamma och pappa inatt. Har inte sovit speciellt mkt för det är ju inte ens egna säng och man blir ju inte mindre heller så jag har legat och vridit och vänt på mig och så har Phoebe varit snäll och väckt mig med jämna mellanrum:P
Har precis kommit in från en långpromenad med mamma och hundarna =) det är ju inte jätte varmt ute men de va skönt att komma ut och röra på sig lite :) Ingen aning om vad som händer resten av dagen men hittar väl säkert på ngt att göra :)
Vad gör alla ni på en lördag som denna? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0