Liten sväng hem

Idag ska jag åka hem en sväng och mata katterna och umgås lite med Carro. Träffade henne aldrig igår. Hon har aldrig varit hemma hos mig så det blir väl trevligt =) Så nu sitter jag och väntar på att hon ska bli klar så att vi kan åka.

Måste även hem för att kolla så att inte vattnet har frusit så måste spola lite i vattnet så att det kommer igång igen =) Hoppas att det inte har hänt ngt för jag är inte bra på att fixa det och älsklingen kommer ju inte hem förrän imorrn.

Jag ska ju sova i stan inatt igen så tänkte att det är väl bra om jag är där hemma en stund och ser till att huset fungerar som det ska ;) Tänkte jag kunde dra ett varv med dammsugaren också så känns det lite roligare att komma hem imorrn :) Jag saknar min egen säng men jag vet att om jag skulle försöka sova där så skulle jag inte få mkt sömn. Gillar inte att sova själv.

Ska ta och duscha och göra mig iordning så kanske jag vaknar till liv lite grann:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0