JÄVLA VATTEN!!!!

ÅÅHH jag blir så irriterad. Kom hem förut för att ge katterna mat och kolla så att vattnet fungerade. Satte på kranen och de kom inget vatten. Gissa om man blir irriterad lixom.. Det hände ju samma sak förra året men då var det 20 minus ute så då tycker jag inte att de är så konstigt..

Det var ju plusgrader och det såg heller inte ut som att de hade gått nån säkring. Jag fick ju ringa till älsklingen och fråga vad jag skulle göra. Han tyckte att jag skulle byta några säkringar och trycka på nån knapp och grejer men det hände ändå ingenting!! Jag fick ge upp för älsklingen visste inte vad som var fel. Tur att jag inte bor hemma nu så att jag inte behöver lida så mkt av det. Älsklingen kommer ju som sagt hem imorrn så han får lösa det imorrn:P

Man blir ju inte mindre sugen på att flytta direkt. Även om jag kan tänka mig och bo på landet så vore det gött med kommunalt vatten. Men men.. jag får väl stå ut ett tag till antar ja..Det är ju inte bara att flytta lixom :)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Äsch, låter ju inget vidare :(

Jag har gissningslista på bloggen så gissa på :)



Kramar

2010-10-25 @ 09:19:31
URL: http://pyretiminmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0