Ikea besök

Har vart på Ikea idag igen fast denna gången med Mariell =) Hon skulle köpa lite grejer till Emlia så jag följde med =)

Jag ritade upp tvättstugan och mätte den förut för att kunna planera hur vi ska göra med allt där inne nu när vi snart ska börja renovera den också. Tanken är ju att den också ska vara klar innan lilla bebisen kommer. Vi har ju tänkt att ha skötbordet där inne så det måste ju vara klart innan =) Det börjar ju dra ihop sig nu och imorrn går vi in i en ny vecka igen =) Tiden går så sjukt fort, men samtidigt så känns det som att jag har varit gravid hur länge som helst:P

Idag har jag och älsklingen varit tillsammans i 1 år och 9 månader =) Tiden går som sagt väldigt fort men på nått vis så känns det som att vi har varit tillsammans mycket längre. Vi har ju hunnit med en del. Eller ja jag har flyttat ut till huset som han hade innan och vi väntar vårat första barn tillsammans vilket känns helt underbart =) Han kommer att bli världens bästa pappa till våran lilla prins=)

Nu är han i alla fall på hemgång så jag får se honom nått idag i alla fall =) Han åker ju till Istanbul på fredag och är borta till måndag. Händer ju inte allt för ofta att vi är ifrån varandra så de kommer vara tomt men samtidigt bra att man får sakna varandra också =) Då uppskattar man mer när man ses :)

Borde verkligen städa men jag vet inte vad det är med mig känns som att nån har slagít mig med ett basebollträ i huvudet för är helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0