Hemma igen...

Nu har jag precis kommit hem från Kil. Borde börja med maten snart men jag är så trött och sen har jag så ont i ryggen så jag måste vila lite grann känner ja =)

Idag blir det fläskfile med hasselbackspotatis och kantarellsås tänkte jag =) Hoppas att det blir gott. Älsklingen har lagt färdigt golvet i sovrummet nu också så nu ska det bara lackas så är det klart sen tror ja :D

Här kommer bilden på svampen som jag lovade i förra inlägget :)



Resten av kvällen blir det nog bara soffläge med älsklingen när han kommer hem :) Har inte sett så mkt av honom den här helgen känns det som. Han har grejat med lite alla möjliga saker som självklart också måste göras..

Imorrn ska jag förhoppningsvis åka in till stan och fixa nya däck. Älsklingens bror jobbar på ett företag som heter Scanauto med andra ord Ford.. Även om jag inte har en ford så kanske han kan fixa däck åt mig i alla fall. Jag antar att det blir att jag köper 4 nya eftersom dom ändå är så slitna. Tråkigt att lägga pengar på däck men det är sånt som man måste ha ;) hehe... Vinterdäck behöver jag inte köpa nya till den här säsongen i alla fall tror ja :)

Nu ska jag lägga mig en stund i soffan innan jag måste börja med maten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0